Specificaties 40" Full HD 3D LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Samsung LE40C750 Review

boukat 18 juni 2011, laatste update op 18 juni 2011, 882 views

Samsung LE40C750

Pluspunten

• Zeer goed beeld & geluid, hardisk recorder (met aparte USB HD), media player, internet apps (Youtube, Picasa, games).

Minpunten

• TV gaat spontaan uit om 0:02 (nog uitzoeken/oplossen).
  • Kleine HD-recorder issues.

Perfecte TV om de volgende redenen:
  • HD televisie, digitale kabel tuner ingebouwd (CI+ Ziggo). Werkt perfect met CI+ CAM en Ziggo smartcard. Heb daarom wel de R2WXXN versie gekocht (bij Neckermann)
  • Media player ingebouwd, zowel van PC (DLNA) als USB harddisk. Werkt zowel via ethernet kabel als WiFi (met extra WiFi USB dongel)
  • Harddisk recorder ingebouwd/ready, na aansluiten van 1000Gb 2,5" USB 2.0 harddisk. Werkt perfect met Guide+ systeem (zelfde als Sony HD-recorder!)
  • Pauze en time-shift werkt perfect met HD recorder.
  • Beste getest door o.a. Consumentenbond.
  • 3D televisie, met 1 3D bril inbegrepen.
Een paar kantekeningen zijn er wel:
- de TV gaat spontaan uit om 0:02 (tijd om naar bed te gaan?). Ik heb nog niet ontdekt waardoor dat komt. Moet ik nog opzoeken op internet.
- de harddisk recorder werkt op zich prima, maar de geplande opnames gaan niet altijd goed. Dit betreft eigenlijk alleen periodieke (dagelijkse/wekelijkse) opnames. Als ik opneem en de TV uitzet, stopte soms de opname. Ik moet dit nog reproduceren. Je kunt van een opname niet de naam wijzigen; jammer voor opnames die je langer wil bewaren.

Heb jij ook een Samsung LE40C750?