Samsung Galaxy 551 i5510 Zwart Review

hpdv7Newbie 18 juni 2011, laatste update op 18 juni 2011, 849 views

Samsung Galaxy 551 i5510 Zwart

Pluspunten

• toetsenbord
  • redelijk goedkoop
  • accuraat

Minpunten

• accu is snel leeg
  • beetje lomp door toetsenboord.

ik heb deze mobiel nou voor een tijdje ik vind hem erg goed het enige echte nadeel is de batterij die na een dag gewoon leeg is. voor de rest vind ik juist dat alles geweldig werkt alle app's werken goed werken. Ook heb ik geen problemen met het toetsenbord en ik heb nou ook weer niet de kleinste vingers. Ik zou hem WEL kopen ook omdat als je niet erg van typen op een touchscreen houd(wat trouwens ook erg accuraat is op deze telefoon) dan kunt u altijd de hardware toetsen gebruiken en dan heb je een erg groot scherm(voor een mobiel)

Heb jij ook een Samsung Galaxy 551 i5510 Zwart?

Hoi.

Ik zoek een relatief goedkoop toestel met min. android 2.2 voor zakelijk gebruik.
Accu is n.v.t. voor mij, zal elke dag in de auto tijdens het rijden naar klanten, aan de oplader liggen.

Is dit een aan te raden toestel ? wil niet meer dan 200e uitgeven.

aub DM sturen .. thnx.
sorry voor het laat reageren maar ik zou hem wel kopen mede omdat hij goedkoop is en het toetsenbord erg praktisch is. hij is wel een beetje lomp maar voor de rest werkt alles goed.
Absoluut geen goede telefoon. Vriendin van me heeft hem, ik ging er even mee spelen maar ik vond het een vreselijke telefoon en zelf is ze (na 2 maanden) ook alweer aan het sparen voor een nieuwe telefoon, dit keer wil ze de HTC Desire Z, wat me een beter toestel lijkt.