Specificaties 3,8" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

LG Optimus 7 E900 Zwart Review

max_air 1 augustus 2011, laatste update op 1 augustus 2011, 503 views

LG Optimus 7 E900 Zwart

Pluspunten

• Zeer goede bouwkwaliteit ( made in korea )
  • 16 Gb intern
  • accu gaat redelijk lang mee
  • Mooi scherm, ik vind hem mooier dan een oled
  • stabiel supersnel OS
  • zeer goedkoop, 'waar voor je geld'
  • Meer apps dan ik had verwacht
  • binnen 2-3 seconden een foto maken ook als het toestel standby staat.
  • scherm is buitengewoon krasvast.

Minpunten

• ZUNE !
  • de GSM z'n 16 GB is vast en het toestel is niet als harde schijf te gebruiken.
  • alle foto video en film loopt via Zune, filmpjes eerste converten naar WMV, weer net als vroeger eerst 1+ uur converten .... bah bah.
  • tethering is niet mogelijk
  • camera instellingen elke keer weer opnieuw personaliseren als je de cam aanzet
  • In windows XP loopt de fotomap in Zune regelmatig vast.

Ik heb dit toestel nu een paar maanden en het is de eerste smartphone voor mij.
Reden van aankoop was voor mij puur dat hij 150 euro goedkoper was dan een galaxy, terwijl de hardware vergelijkbaar is , eigenlijk zelfs nog wat beter met de flits op de camera en het 16 GB geheugen.
Bijj deze een kleine aanvulling op de review zonder tekst die ik eerder heb geplaatst.
Het toestel is i.i.g. zeer goed gebouwt, de miijne heeft flinke waterschade overleeft, het scherm zat vol vocht, gelukkig was de digitiser nog intakt, het heeft 2 weken geduurd eer al het vocht uit het panel was verdwenen maar hij doet het perfect.

Ik vind de foto kwaliteit wel goed, het is tenslotte een GSM en geen camera. bij minder licht loopt de kwaliteit drastisch achteruit. Er zit ook een auto focus op, dus eerst even de knop voor de helft indrukken om scherp te stellen doet al veel wonderen.

Heb jij ook een LG Optimus 7 E900 Zwart?