Toshiba Externe Harddisk 320GB 320GB Review

ParadoXygen 1 maart 2007, 556 views

Toshiba Externe Harddisk 320GB 320GB

Pluspunten

• Stil
  • Hoge transfer snelheid
  • Design
  • Horizontaal en verticaal op te stellen
  • Password beveiligd
  • Gunstig geprijsd (tijdelijk?)

Minpunten

• Je moet er zin in hebben steeds je password in te vullen als je die wil gebruiken

Mobiliteit Score: 4
Deze harddisk heb ik sinds 2 weken in bezit naar alle tevredenheid. Hij doet wat ie moet doen en hij is behoorlijk stil. Ik vind de transfersnelheid aanzienlijk vlotter dan mn huidige LaCie HD.

De lampjes geven aan wanneer er datatransfer plaatsvindt. Als er grote brokken data versleept worden veranderd het lampje van blauw naar paars. Bij kleinere hoeveelheden data zie je een klein paars vonkje.

Ik vind de schijf er mooi uit zien. Hij past bij de rest van mijn kantoorspullen (zilver/zwart combo). Dit is natuurlijk iets persoonlijks.

Een plusje is nog dat ie password beveiligd is en dat je het horizontaal of verticaal kan plaatsen voor ruimtebesparing op het bureau.

Met dit ding heb je invergelijking met andere HD's denk ik echt dikke GB's en waar voor je geld. Als je het toch al overwoog dus echt een aanradertje.

Heb jij ook een Toshiba Externe Harddisk 320GB 320GB?