Specificaties 4,2" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Sony Ericsson Xperia arc LT15i Blauw Review

SniperEye 15 juni 2011, 388 views

Sony Ericsson Xperia arc LT15i Blauw

Pluspunten

• Scherm, camera, bediening, connectiviteit

Minpunten

• Accu

Dit is mijn tweede Android toestel en ben overall zeer tevreden.

De kwaliteit van het scherm springt eruit. Dit geldt ook voor de camera. Wat dat aangaat doet deze telefoon niet af aan de I-phone of andere toptoestellen. Het toestel draait op Android en is dus qua software ook een goed toestel. Je kan het daardoor inrichten en gebruiken, geheel naar eigen inzicht. Het toestel beschikt over alle denkbare connectiviteitsmogelijkheden. Eerlijkheidshalve dien ik te vermelden dat ik de HDMI-output nog niet heb kunnen testen omdat ik nog nergens een geschikte kabel heb kunnen vinden. Gezien de ervaringen die Sony heeft met beeldschermen heb ik op voorhand geen enkele twijfel dat dit tegen zal vallen.

Enige punt van kritiek is de accu. Hoewel je van een smartphone met een groot scherm geen superprestaties hoeft te verwachten, gaat deze accu zonder aanvullende software, nog geen 24 uur mee. De fabrikant adviseert minimaal 1x per etmaal de telefoon uit en in te schakelen. Dit helpt inderdaad substantieel. Wil je er echt het maximale uithalen, dan ben je genoodzaakt een degelijke app aan te schaffen. De standbytijd wordt dan verlengd tot ongeveer 1,5 etmaal. Dit is bij regelmatig gebruik van mail, Twitter, SMS, Google Talk, internet en de camera.

Heb jij ook een Sony Ericsson Xperia arc LT15i Blauw?

1 ster, deze review is te klein
Wat ik mis:
  • Camera
  • Software(hoe doet de xperia ui het?, werkt android soepel?)
  • Bouwkwaliteit
  • Onderbouwingen
En vast nog wel wat meer dingen, vind zelf eigenlijk dat de minimum reviewgrotte omhoog kan