Specificaties 1,8" display, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Megacell E2370 Zwart Review

Dixie 14 juni 2011, laatste update op 14 juni 2011, 964 views

Samsung Megacell E2370 Zwart

Pluspunten

• Zeer lange stand-by tijd GSM (1600 uur)
  • Zeer lange gesprekstijd mogelijk (22 uur)
  • Zeer duurzaam, geen invloed van zand, stof, modder, water.
  • Stoot/val vast.
  • Dubbele speaker.
  • Blue-tooth
  • Prima geschikt voor outdoor activiteiten.

Minpunten

• Dual band. (helaas geen tri of quad band).
  • Mobiel is vrij fors.
  • Relatief aan de zware kant.
  • Ingebouwde camera is matig. (VGA kwaliteit)
  • Handleiding is veel te summier.
  • Springt te snel op de toetslock.
  • Oortelefoon aansluiting is niet universeel.

Voor 39.95 gekocht bij Halfords als prepaid toestel, met 10 beltegoed.
Design is redelijk, wel aan de zware kant, maar dat komt door de enorme accu, die na 2 maanden, (bij telefoon aan) nog actief is. (en dat is een sterke plus, voor dit toestel).
Naast deze eigenschap, hebben de weerselementen geen invloed op dit toestel.
Zie ook de filmpjes van dit toestel op youtube, waarbij alleen een afgevuurde kogel, deze GSM tot zwijgen brengt.
Voor de rest is het vrij basic en de camera is redelijk, maar ik vind dat je daar een fotocamera voor moet nemen en geen mobieltje.
Spraak is duidelijk, ook in de handsfree stand.
nadeel is dat het tst. al na 9 sec. in de toetslock gaat en is natuurlijk veel te snel (is wel uit te zetten).

Heb jij ook een Samsung Megacell E2370 Zwart?

Het is halfords geen halvords!!!
En dit is wel heel klein voor een review.
Dus 2sterren(er valt ook niet veel te zeggen over een ultra-dumbphone)
Is gecorrigeerd.
Over dit toestel valt verder niet veel meer over te vertellen. Wat je al vertelde; wat niet meer heeft, is ook niet meer over te vertellen.

Het is echter wel een hele sterke ultra-dumbphone ! :)
Voor mij doet het wat het moet doen, al het andere wat een o.a. smartphone kan, hoeft voor mij allemaal niet.
Ik ben niet het type die met een mobiel in de hand op staat en naar bed gaat, zoals de vele jongeren. |:(
Wat weegt dit ding en wat zijn de afmetingen ervan? Dat lijkt me wel handig om te weten eigenlijk.
Ik twijfel om deze gsm te halen bij Halfords. Wil er echter een Vodafone sim indoen (heb een sim only abbo van Vodafone).
Is het model dat bij Halfords te koop is voor 39,99 ook daadwerkelijk ge-sim locked op BEN of kun je er ook een simkaart van een andere provider in gebruiken? Weet iemand dit?

[Reactie gewijzigd door sebastiaanf op 21 juni 2011 22:44]

Kun je niet gewoon langs gaan en het ze vragen?
Zie tabblad Specs & Afbeeldingen. Daar zie je alles over dit toestel.
Toetsenlock valt simpel op te lossen door die spaarstand uit te zetten. Die heb je toch niet echt nodig. Mijn baterij doet een week zonder die spaarstand onder zwaar gebruik. 5000 smsen/ 3 weken