Canon Digital Ixus IIs Review

HCMarX 15 augustus 2007, 263 views

Canon Digital Ixus IIs

Pluspunten

• Degelijk / Hele goede accuduur / Broekzakbestendig

Minpunten

• In het donker kan de kwaliteit van de foto's soms wat beter

Uitbreidbaarheid Score: 2
Batterijduur Score: 5
Snelheid en automatiek Score: 4
De Canon Digital Ixus IIs heeft alles wat een je van een compact camera mag verwachten. De mogelijkheden en de uitbreidingsmogelijkheden zijn beperkt. De beeldkwaliteit is soms wat beholpen, en je moet de foto's zeker 's avonds of in iets donkere ruimtes nog wel eens erg rustig nemen als je de flitser niet gebruikt. Voor de rest is deze camera degelijk, goed vormgegeven, makkelijk in gebruik en bijvoorbeeld ook makkelijk in je broekzak mee te nemen als je uit gaat. En de accuduur vind ik supergoed. (Ik weet dat veel penlite camera's zelfs met goede penlites (een stuk) minder lang meegaan). Niet echt sensationeel, maar ik ben blij dat deze Camera loopt op het goed betaalbare SD geheugen.

Let op: het is een buitengewoon goede compactcamera. Als je hem als een Jappaner om je nek hangt voor de echte kwaliteitsfoto's dan kun je beter voor een ander model gaan.

genomen op de hoogste resolutie:

genomen op 1024*768:

Niets mis met de kwaliteit van de foto's denk ik dan

Heb jij ook een Canon Digital Ixus IIs?