LG L194WT Review

sjippie at work 25 februari 2007, 125 views

LG L194WT

Pluspunten

• Prijs / kwaliteitverhouding erg goed (waar voor je geld!)
  • Widescreen
  • DVI
  • Compleet pakket (alle mogelijke kabels zitten erbij)
  • Beeldkwaliteit erg goed

Minpunten

• De opstelvoet voelt wat slapjes aan.

Ik heb deze monitor nu een paar maanden ter vervanging van mijn Hercules ProphetView 15" monitor, welke ik nu weg heb gegeven.
Qua design blijft die Hercules-monitor toch echt super, ook gewoon erg mooi wanneer die uit stond en dat mag best want de PC staat bij mij in de woonkamer.
Deze LG maakt, ondanks zijn kantoor-look, een hele hoop goed op alle andere vlakken dan het design!
Ik kan, zeker in vergelijkng met zijn voorganger, niets negatiefs noemen.
Samengevat een hele nette monitor, compleet en net pakket bij aankoop (inclusief alle benodigde kabels etc.) , de monitor zelf zit degelijk in elkaar, zeer mooi en scherp beeld.
Als we dan toch een kritische noot moeten plaatsen is het de kleurinstelling. Zeker niet slecht, maar ik ben toch lang aan het instellen geweest (en aan het wennen) voor het beeld echt helemaal 'lekker' was, maar dat was dan ook eenmalig.
En ook de opstelvoet (het deel tussen voet en scherm) doet een beetje te simpel aan. Moet echt goed in elkaar klikken en daar was wat kracht bij nodig in mijn geval.

Al met al beslist een aanrader!

Heb jij ook een LG L194WT?