Iiyama ProLite E431S-W6 Wit Review

DiedX 20 februari 2007, 403 views

Iiyama ProLite E431S-W6 Wit

Pluspunten

• Goede prijs
  • Oh ja. Did I mention STRAK?

Minpunten

• Boxen

Tsja,

Deze monitor heeft een zeer positieve indruk achtergelaten op me. Een strak zwart scherm, waarbij eigenlijk als enige minpunt op aan te merken is: de boxen.

Al eerder is aangemerkt op GoT dat je van monitorboxen geen verwachtingen moet hebben ("geluid moet de vrijheid hebben"), maar met deze monitor trekken ze dat wel echt naar het extreme toe: het klinkt voor geen meter.

Verder werd deze monitor geruild voor een 19" Ilyama welke ik eerder gekocht had. Deze had een zeer naar reflectie-scherm welke je vaker terugziet bij de hedendaagse laptops. Die 19" is dus teruggegaan, en geruild voor dit exemplaar. Het exemplaar bleek echter DOA (2 seconden beeld, daarna uit). Op vriend google bleek dat er minimaal 1 geval is geweest waarbij dat ook het geval bleek te zijn. Toeval? Hij is teruggegaan naar de leverancier (Informatique) welke 'm gewoon inruilde.

Aan de andere kant: gewoon doen, als je een strak beeldscherm wilt hebben voor een naar mijn idee strakke prijs.

Heb jij ook een Iiyama ProLite E431S-W6 Wit?

Wat is je punt?
Ik wordt er niet echt wijzer van.
Probeer de punten die je beoordeeld hebt te behandelen, en vertel waarom jij die beoordeling geeft.

Ook is dit scherm niet echt nieuw meer, het staat al ruim 2 jaar voor m'n neus. Ik heb er altijd veel plezier van gehad, maar het scherm wordt nu wel erg vaal.