Specificaties 17,3" (1920x1080), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Asus N73SV-V1G-TZ342V Review

Yorannn 5 juni 2011, laatste update op 5 juni 2011, 2.192 views

Asus N73SV-V1G-TZ342V

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit
  • Resolutie
  • 3D prestaties
  • Snelheid
  • Smart-pad

Minpunten

• 3D instellingen niet gelijk goed
  • Een hoop onnodige rotzooi meege´nstalleerd

Ik heb deze laptop nu een halve week en ik ben helemaal tevreden. Ik gebruik hem vooral voor 3D games en die draaien foutloos. De hoge resolutie van het scherm is geweldig en de prijs/kwaliteit-verhouding voor dit artikel is erg goed. Ik gebruik hem eigenlijk alleen thuis dus de accu heb ik vrijwel alleen nodig om hem te verplaatsen. Wanneer ik de accu wel gebruikte was die best snel leeg. Binnen 2 uur kreeg ik een melding dat ik nog maar 10 minuten kon doorgaan.

Het enige wat mij een beetje tegenviel is dat 3D games niet gelijk goed draaiden. Alt tab werkte niet goed en ik kon geen 3D instellingen veranderen. Ik heb toen nieuwe drivers van Nvidia ge´nstalleerd en wat instellingen verandert en uiteindelijk werkte alles perfect!

Heb jij ook een Asus N73SV-V1G-TZ342V?

Misschien is ietsje langer wel leuk...
Ja, je krijgt nu van je mede-tweakers (niet van mij) 1 ster. Volgens het Karma-systeem had je het dan net zo goed niet kunnen doen... (ze zijn hier hard, echt hard als het om dit soort dingen gaat)
Wat voor 3Dinstelligen waren dan niet goed? Want het zegt me zo verder niets.

Verder zou een wat uitgebreider verhaal met fotos, benchmarks en tests wel handig zijn, want dit zegt nog niets over je notebook.
Mag best wat uitgebreider, Ik lees een review voor persoonlijke ervaring, en een algemene look op het product. Beschrijf bijvoorbeeld het uiterlijk, de toetsenbord layout, of de vormgeving.. Hier hebben we niks aan!
Bij ASUS krijg je qua hardware altijd heel veel laptop voor weinig geld maar ze besparen op zaken als behuizing, toetsenbord en scherm wat weer jammer is maar wel begrijpelijk om voor die prijzen te kunnen leveren. Net zoals dit model weer, prachtige specificaties maar weer zo'n crap toetsenbord.

Wat dat betreft moet je voor degelijkheid echt bij SONY zijn maar daar betaal je ook meteen de hoofdprijs.

Maar uiteindelijk zal ik toch voor ASUS kiezen vanwege de hardware.