Conceptronic CLLSPK21 Review

Brandie 12 februari 2007, 275 views

Conceptronic CLLSPK21

Pluspunten

• super geluid voor de prijs die je betaalt
  • roteerbare speakers
  • goede bas

Minpunten

• weinig opties op de subwoofer

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Het product viel op in de schappen en ik heb meer producten van Conceptronic, daarom het ik het gekocht. Eenmaal uitgepakt en geinstalleerd was ik erg verrast.
Het geluid is erg goed (10 Watt per satelliet) en de roteerbare speakertjes zijn ideaal om het geluid naar je toe te draaien. Tevens kan ik mijn MP3 speler inpluggen in een van de speakers met bijgeleverde kabel, erg practisch. Bas klinkt ook erg mooi (30 Watt), maar mist meer instelbare features (hoewel dat voor die prijs misschien te veel van het goede is..)

Al met al een erg mooi design voor een topprijs! Een echte aanrader, zeker voor iemand die eens wat anders wil dan Logitech.

Heb jij ook een Conceptronic CLLSPK21?

Is dit wel t minimum aantal woorden? :Z