Specificaties 15,6" (1366x768), 250GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

HP G62-b03SD Review

R0an 30 mei 2011, laatste update op 30 mei 2011, 411 views

HP G62-b03SD

Pluspunten

• LED Beeldscherm
  • Snelheid

Minpunten

• Geen Backlight,
  • Veel voorgeinstalleerde troep

Ik heb deze laptop nu 1 week en hij bevalt me erg goed,

de laptop is niet al te zwaar en voelt degelijk aan, De prestaties en snelheid zijn erg goed, en vallen me mee. Dit is mijn eerste laptop en heb er mijn PC voor verkocht en qua prestaties mis ik er niet erg veel aan.

Het beeldscherm is erg scherp en ook via de HDMI kabel is het beeld erg goed! De snelknopjes aan de zijnkant zijn aan het begin ff wennen maar bevallen ook zeer goed. Je kan er sneller door werken en het werkt goed.

De prijs van de laptop was 399 ( Media Markt Arnhem) en dat valt me erg mee, De laptop heeft namelijk een HDMI Poort, I3 proseccor, SD ingang en is erg compleet.

Over het algemeen ben ik erg te spreken over de laptop en vind ik het een goede koop!

Heb jij ook een HP G62-b03SD?