One For All Xsight Color Review

double-g 26 mei 2011, 3.134 views

One For All Xsight Color

Pluspunten

• doet wat hij moet doen
  • goede klanten service
  • makkelijk in te stellen via de pc
  • mooie vormgeving
  • activiteiten erg handig
  • favoriete zenders met kanaal logo, leuk extratje

Minpunten

• setup pc werkt allen in windows en dan met internet explorer 7 of 8

Configuratie Score: 4
Ik had dit produkt gekocht met een aanbieding via ibood, de remote die ik kreeg toegestuurd werkte niet naar behoren, na contact met de klanten service en na alle stappen nogmaals door te lopen om de remote in te stellen werkte hij nog steeds niet.

Ik heb hem meteen terug gestuurd naar one for all universal electronics en binnen een week heb ik een nieuwe ontvangen.

Dat was erg netjes vond ik, omdat ik het artikel had gekocht met een goede korting.

de nieuwe remote heb ik ingesteld via de pc met alle apparaten die ik heb staan en hij werkt echt perfect met ieder apparaat.

eventuele functies die hij niet kent kun je de remote aanleren met de oude orinele remote.

al met al een mooie universele remote met niet teveel poespas hij doet wat hij moet doen en voor een goede prijs. goede en snelle klantenservice.

ik kan hem iedereen aanbevelen

• samsung le37b650
  • onkyo tx-sr508
  • mede8er
  • xbox360
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een One For All Xsight Color?