Specificaties 22" @ 1680x1050 (WSXGA+) (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster 226BW Zilver, Zwart Review

Rob1973 8 februari 2007, 4.948 views

Samsung Syncmaster 226BW Zilver, Zwart

Pluspunten

• Gemakkelijk in te stellen, geen handleiding nodig. Goede beeldkwaliteit.

Minpunten

• Nog geen negatieve eigenschappen ontdekt.

Moest even wachten op deze monitor nadat ik de Iiyama Prolite E2200WS-B1 had teruggebracht vanwege de zeer wazige weergave van letters.

Het product is verpakt in een kleine maar goede doos. Binnen 1 minuut heb je de monitor op zijn voet gezet en met kabels en al op je bureau gezet. Na het opstarten is de Brightness wat te hoog, deze kan je gemakkelijk terugzetten naar 31. Ook was het beeld wat verschoven, echter na 1 maal drukken op de "auto" knop stelt de monitor zich vanzelf goed in.

Helaas had ik een pixelgarantie bijgekocht, na het programma pixeltest.exe te hebben gebruikt ben ik er achter gekomen dat hij geen enkele dode of luie pixel heeft. (dag 38, - euro maar beter dat hij geen slechte pixels heeft).

Deze monitor heb ik voor 379,- bij Powerline gekocht (10 euro service korting vanwege de Liyama Prolite problemen).

Hopelijk heb je wat aan deze beoordeling.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 226BW Zilver, Zwart?

Gefeliciteerd met deze geweldige aankoop, ikzelf ben in afwachting van dit scherm.
Besteld bij Mycom, maar helaas nog leverbaar ,schijnt omstreeks de 14e februari binnen te komen.
Vraagje ,....om dode pixels te kunnen opsporen heb je daar aparte software voor nodig??
Zodra mijn scherm binnen is zal ik mijn ervaringen delen met jullie.
Met een beetje Googlen kom je al snel bij verschillende software uit om te testen op dode pixels, kijk anders eens in de verschillende forums of gebruik de zoekfunctie.
Je hebt hem analoog aangesloten lees ik.
Verklaart misschien ook de wazige letters bij de iiyama.

Verder, sluit dat ding aan op DVI, de kwaliteit schijnt stukken beter te zijn via DVI.... een videokaart met DVI hoeft niet veel geld te kosten.