Specificaties 37" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

LG 37LE5300 Zwart Review

Zerotorescue 24 mei 2011, 636 views

LG 37LE5300 Zwart

Pluspunten

• Mooie behuizing
  • Goede beeldkwaliteit

Minpunten

• Zoemgeluid bij uitgeschakelde HDMI apparatuur

Er valt niet veel over deze televisie te zeggen, ik vind het een fijn apparaat dat er goed uitziet en een prima beeldkwaliteit heeft.

Het enige minpunt dat ik me kan bedenken is dat de televisie een irritant zoemgeluid heeft als hij is aangesloten is op een HDMI apparaat dat uit staat. Dit is een minuscuul probleem omdat de televisie dan net zo goed uitgeschakeld kan worden.

De beeldkwaliteit en TruMotion instellingen zijn goed in te stellen naar eigen wens (of aan de hand van één van de vele standaard profielen). Zonder TruMotion aan (standaard staat dit uit), kan het beeld erg schokkerig zijn en de minimum instelling is dan een grote verbetering.

De ingebouwde 10W speakers bieden voor mij voldoende volume en kwaliteit, maar het is natuurlijk niet te vergelijken met een goed surround systeem. Er kan behoorlijk worden gespeeld met de audio profielen om dit zo optimaal mogelijk te krijgen.

Internet functionaliteit bevat deze televisie standaard niet, echter is dit goed te maken door een apparaat dat dit wel ondersteund (zoals een computer of media speler) aan te sluiten op één van de HDMI poorten.

Heb jij ook een LG 37LE5300 Zwart?