Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Trust Wireless Deskset 16593 Review

SchaapjeNL 21 mei 2011, laatste update op 21 mei 2011, 942 views

Trust Wireless Deskset 16593

Pluspunten

• batterijen meegeleverd, goedkoop, werkt naar behoren.

Minpunten

• Geen mediaknoppen, geen lampjes die aangeven of de locks aanstaan.

Simpel maar goedkoop draadloze toetsenbord en muis.
Omdat ik gek werd van al die kabels op mijn bureau vond ik maar dat ik een draadloze set moest kopen.
Aangezien deze maar ¤15,- was, is mijn keus hier op gevallen.

Het toetsenbord typt fijn en maakt weinig geluid. De muis ligt wel lekker in je hand, maar kan beter.
Scrolwiel en knopjes zitten op de goede plek met de goede afstand van elkaar. De muis is ook geschikt voor linkshandigen. Er gaat maar één batterijtje in de muis, waardoor hij niet te zwaar is. Er gaat tevens ook maar één batterij in het toetsenbord. Knoppen een aanslag zijn goed.

Er zijn geen extra knoppen op het toetsenbord, er zijn ook geen lampjes die aangeven of num-, scroll of capslock aanstaat. Het is gewoon eenvoudig voor een kleine prijs.
Reactiesnelheid van muis en toetsenbord zijn beiden erg snel. Dus das wel een postief puntje.

Het toetsenbord en de muis zien er net zo uit als op de foto. Eenvoudig en niet te groot.

Het toetsenbord voelt wel goedkoop aan. Gemaakt van simpel kunststof. Maar het is wel stevig.

Het toetsenbord en de muis zijn compatible met alle windows bestuuringssystemen. Zelfs windows 7.
Bij de toetsenbord en muis zit een klein usb stickje. Je stopt hem in de computer, stopt de bijgeleverde batterijen in je toetsenbord en muis, en klaar is Kees!

¤15 voor een draadloze muis en toetsenbord set is zeker niet veel.
Ik beveel hem dan ook van harte aan. Voor het simpele huis-, tuin- en keukenwerk is hij zeker geschikt!

Heb jij ook een Trust Wireless Deskset 16593?

Hoe lang gaan die batterijen eigenlijk mee?