Edimax IC-1510 Review

Houdini415Newbie 18 mei 2011, laatste update op 18 mei 2011, 245 views

Edimax IC-1510

Pluspunten

• Ziet er mooi uit en is degelijk verpakt.

Minpunten

• Laat zich erg lastig aan de praat krijgen.

Design & bouwkwaliteit Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 2
Deze webcam installeren is een crime omdat de gebruiksaanwijzing niet overenkomt met de meegeleverde software.
Als je ruime ervaring met netwerkbeheer hebt, zou je er uit kunnen komen.
Ik had telefonische ondersteuning nodig, waar men niet bepaald happig op was omdat er eigenlijk voor betaald dient te worden.
Uiteindelijk na dagen van ploeteren het spul aan de praat gekregen.
De beeldkwaliteit is mager.

Na een systeemcrash het spul opnieuw willen installeren lukte niet omdat het sporen in het register aantrof die eerst verwijderd dienden te worden.
Via de email ondersteuning gevraagd aan het Nederlandse kantoor, die geen gehoor gaven.
Toen maar via het hoofdkantoor in Engeland op gepast en nette wijze om support vezocht.

Drie maanden later alleen maar replies van 'out of office', 'we will get back to you soon' etc.
Diverse pogingen later heb ik het spul niet draaiend gekregen ondanks aanpassingen van het register.
Zonde van mijn geld, ik heb het hele spul weggegooid om van de ergernis af te zijn.

Heb jij ook een Edimax IC-1510?