Brother HL-2030 Review

outcast within 1 februari 2007, 167 views

Brother HL-2030

Pluspunten

• Snel
  • Degelijk
  • Nog geen enkele papier jam gehad
  • Drivers simpel te downloaden op de site

Minpunten

• Geen printerkabel erbij. (erbij bestellen dus)
  • Lawaai bij opstarten en printen (ding staat voornamelijk uit, behalve wanneer hij nodig is, wel zo mileu vriendelijk )

Inktverbruik Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Afdruksnelheid Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 5
Ik las net een review over deze printer. Heb er ook al een tijdje een. Prima ding. Lage prijs, goede kwaliteit.

Heb em al een tijdje en heeft al vele pdf'jes (artikellen geprint)

op 300 dpi is het maar lastig lezen (2op1 pagina) maar op 600dpi zonder spaarstand, doet het niet af op die grote logge printers op de universiteit.

Heb er volgens mij al 2 pakken papier mee geprint. En hij doet het nog steeds dus inktverbruik is laag. En volgens mij kreeg je niet eens een hele volle toner bij een nieuwe, tenminste een nieuwe toner kon je volgens mij meer pagina's mee printen dan met de toner die je erbij kreeg?

Anyway als hij leeg is, 1 keer een nieuwe toner halen of mss een nieuwe halen. Prima wegwerp printertje :P

Heb jij ook een Brother HL-2030?