Brother HL-2040 Review

dotcode 1 februari 2007, 159 views

Brother HL-2040

Pluspunten

• De Brother HL_2040 is een snelle printer, gebruikt weinig, start snel en is te gebruken via mijn modum als netwerk printer.

Minpunten

• Geen kleur, maar daarvoor is hij ook niet gekocht.

Inktverbruik Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 5
De Brother HL_2040 is een snel betrouwbare printer. Ik heb hem via ebay in ierland gekocht voor ongeveer 70 euro. Ik print vrij weinig dus ik vermoed dat ik zijn hele leven met de eerste toner kan blijven werken. Hij is aangesloten via een asus wl500g modum, dit was vrij gemakelijk te configureren.
De snelheid van de printer is zeker ok, na opstarten kan je binnen enkele seconden printen. Ongeveer 1 pagina per 3 seconden.
Het geluids dat de printer maakt is niet storrend, hij is eigenlijk vrij stil. Ik zet hem zelf altijd uit als ik hem niet gebruik. in standy stand maakt hij ook geen geluid.

Heb jij ook een Brother HL-2040?