Specificaties Laser printer (Kleur) met Ethernet - Bekijk alle specificaties

Samsung CLX-3185FN Review

born2rule 16 mei 2011, laatste update op 16 mei 2011, 1.225 views

Samsung CLX-3185FN

Pluspunten

• Snel
  • Scherpe afdrukken

Minpunten

• Scherm niet verlicht

Muziekweergave Score: 5
Afdruksnelheid Score: 4
We waren thuis al enkele weken op zoek naar een vervanging voor onze brother multifunctional. Ons oog viel eerst op een xerox, maar uiteindelijk toch voor een samsung gekozen, waarom? gokje en zag er beter uit dan de xerox.

Kopieer apparaat nu een week in gebruik. Wat een verademing in vergelijking met onze oude brother mfc 620 cn inktject multifuncional. Deze was traag en de kwaliteit was helemaal slecht. De samsung produceert scherpe afdrukken, kleur is iets minder maar nog steeds velen malen beter dan de vorige brother.

Handig te bedienen, niet veel poespas, doet wat het moet doen en ziet er netjes uit. Hij is wel een facter 2 groter dan de vorige (met name in de hoogte). Produceert wel een luchtje bij gebruik, maar vrij weinig last van.

Wat tegenvalt is dat bijna alles verlicht is behalve het schermpje. Met weinig licht is deze moeilijk af te lezen. Waarom hier geen achtergrond verlichting is toegepast is mijn een raadsel.

Verder helaas weinig vergelijkings materiaal maar wij zijn er thuis zeer tevreden mee

Heb jij ook een Samsung CLX-3185FN?

kun je ook met 123 inktpatronen aan de slag bij deze printer
ik krijg melding "not compatible"
Geen idee, ik bestel altijd de orginelen, ook bij 123inkt.
dus de huismerk toners werken niet?
nee al een keer nieuwe ointvangen van 123 inkt (goeie service overigens)
maar ik blijk "not compatible" houden en geen werkende printer
heel vervelend