Philips DVP4320 Review

darrock 14 mei 2011, 198 views

Philips DVP4320

Pluspunten

• klein
  • mooi desing(maar smaken verschillen)
  • goedkoop

Minpunten

• deksel niet altijd even handig
  • alleen uit stand-by stand door op het knopje te drukken
  • lampjes blijven altijd branden of ie nu uit staat of aan (alleen worden ze rood) aangezien hij aan mijn voeten eind staat is dit best storend

Geluidskwaliteit Score: 3
afgelopen week heb ik de Philips dvp4320 overgenomen van iemand, ik had namelijk net een nieuwe hdtv gekockt. en ik kon deze dvd speler voor weinig geld overnemen.
het is een mooi, klein dvdspelertje. en de prijs kwaliteit verhouding is goed.
alleen er zitten wel wat nadelen aan. ik weet niet of somige van deze nadelen door de hdmi kabel komen (dit heb ik nog niet getest) zo valt soms na voruit spoelen het geluid weg. en af en toe tijdens het spelen doet hij het ook niet meer (even op pauze zetten en weer starten werkt meestal).

maar ook als je de dvd speler via de afstandsbediening op stand-by zet kun je hem alleen via het knopje weer aanzetten. dit is best vervelend. en de deksel kun je ook alleen openen door er op te drukken (deze komt naar boven dus je kunt hem niet gebruiken in een wat krappere kast. en hij opent niet helemaal, je moet hem zelf verder ophoog duwen.

verwacht verder niet te veel van deze dvd speler, hij geeft een goede beeld en geluidskwaliteit alleen hij heeft maar 1 hdmi aansluiting 1 jack aansluiting (4 channel dus met video en geluid) en een RGB aansluiting. verder zit er aan de zijkant een usb aansluiting, wat ik zelf een minder handige plaatsing vind omdat je nu ruimte over moet houden boven het toesten en aan de zijkant. ook kun je er geen klepje voordoen tegen stof.
maar over het algemeen krijg je een leuke kleine dvd speler die er nog leuk uitziet ook.

Heb jij ook een Philips DVP4320?