Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard Review

Equilibria 29 januari 2007, 562 views

Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard

Pluspunten

• Er zijn geen positieve eigenschappen, omdat het product niet werkt.

Minpunten

• Niet bruikbaar!

Had ik het review hierboven maar eerder onder ogen gekregen, dan had ik 'm nooit aangeschaft. Ik heb exact dezelfde bevindingen. Het product werkt niet vanwege slechte verbinding. Het is gewoon bizar dat Trust zo'n slecht product op de markt brengt.

Toch maar een trackball en keyboard met draadjes.

Trust een naam om te onthouden vanwege slechte productmarketing!

NIET AANSCHAFFEN!!

en dan nog wat tekst om het aantal woorden van 75 te halen, vijf vier drie twee een nul.

Heb jij ook een Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard?

Uhh, DOA wellicht?? Het kan toch niet zo zijn dat het gewoon helemaal niet werkt? Heb zelf een draadloos multimedia keybord van Canyon, kost een tientje, doet het prima. Toetsen zijn niet zo licht als die van mij 3 jaar oude Medion laptop, maar verder doet het z'n werk. Ja, zelfs de multimedia toetsen doen het, was daar zelf ook verbaasd over :D
Ik heb alleen maar slechte ervaringen met trust dingen (ik koop ze nooit, heb ze alleen wel eens gekregen). Trust maakt niet alleen dingen die het niet doen, maar ook nog eens apparaten die jouw werkende producten slopen. Dus ik zou hem niet terugbrengen en laten omruilen, alleen terugbrengen als je je geld terug kan krijgen. Trust zorgt toch alleen maar voor ellende.
Trust heeft wel slechte producten ertussen zitten. Maar de meeste producten zijn toch redelijk te gebruiken. De draadloze dingen laten het nog wel eens afweten en de meeste producten zijn ook niet echt slijtvast. Als je echter geen gamer bent en niet elke dag uren achter de pc zit is Trust een prima merk hoor. Trust is goedkoop en dat is te merken aan de kwaliteit. Als jij hele goede kwaliteit wilt zul je hier ook voor moeten betalen.
Heb ze op me werk liggen... ok het bereik is niet optimaal maar toch nog aardig te doen vind ik..
Volgens mij is ie gewoon kapot... terugbrengen zou ik zeggen...