Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech Cordless Desktop MX5000 Laser Review

jopiejacht 28 januari 2007, 408 views

Logitech Cordless Desktop MX5000 Laser

Pluspunten

• Ziet er leuk uit. EN dat is het dan wel.

Minpunten

• Werkt voor geen meter.
  • NIET KOPEN!

Ik heb destijds een MX5000 (inmiddels ruim een jaar geleden) gekocht. Vol trots in gebruik genomen. Maar telkens bij het opnieuw inschakelen van mijn PC liet de Bluetooth connectie het regelmatig afweten. De MX1000 muist deed het 9 van de 10 keer nog wel maar dat toetsenbord was een waar drama. Inderdaad "was" want het toetsenbord is niet meer. Ik heb het na 6 weken vol met frustratie en geemmer met een 2e toetsenbord ernaast voor als ie weer eens niet zou werken voor gezien gehouden. Ik heb het toetsenbord letterlijk in stukken gegooid. Wat een wanproduct. Way to go Logitech! Ik heb nu dus alleen nog de MX1000 Bluetooth muis en die werkt als een zonnetje.
Voor mij geen Logitech geavanceerde desktop sets meer dus. Hoogstens een muis. Want dat kunnen ze wel goed. En nu een simpel Microsoft toetsenbord aan een draad. Heerlijk.

Heb jij ook een Logitech Cordless Desktop MX5000 Laser?

Ik heb hier een "DiNovo" maar als je de software niet installeerd werk het wel goed, alleen je heb de extra functie's niet. Maar ook geen problemen meer.

Maar ik moet toegeven dat de software van Logitech veel te wensen over laat, zeker gezien de prijs.

m.v.g.
André :)