Logitech diNovo Edge (Qwerty) Review
Even vooraf: Ben geen uitgebreide recencent, zie daarvoor de recensies boven me. Ik richt me vooral op zaken die niet eerder zijn genoemd.
Pluspunten
Na 5 jaar plezierig en intensief gebruik (ben codeklopper) heeft mn bezoek de plank op de grond laten vallen tijdens het kijken van een film. Ik heb zojuist een nieuwe besteld, wat me toch redelijk bijzonder lijkt voor een toetsenbord, en na 5 jaar. Meestal is een dergelijk apparaat inmiddels door de ontwikkelingen ingehaald en hopeloos achterhaald. Ander voordeel is dat ie prima samenwerkt met mn Logitech muis, die dus dezelfde ontvanger gebruiken.
Minpunten
Nog enkele minpuntjes die ik wil noemen: De letters op het toetsenbord zijn redelijk slijtvast, maar mijn shift-toets en 'a' zijn er helemaal afgesleten (waarschijnlijk doordat ik die met de zijkant van mn duim aansla, waardoor ik mn nagels gebruik). Tweede nadeel is wat mij betreft het feit dat het numerieke eiland rechts ontbreekt. En dat merk je wel eens als je een oud spel wil spelen (colonization bijvoorbeeld is nu helaas onspeelbaar).
Eindoordeel
Even vooraf: Ben geen uitgebreide recencent, zie daarvoor de recensies boven me. Ik richt me vooral op zaken die niet eerder zijn genoemd.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Logitech diNovo Edge (Qwerty)?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!