Acer AL2016Ws Zilver, Zwart Review

pietervangils 27 januari 2007, laatste update op 27 januari 2007, 297 views

Acer AL2016Ws Zilver, Zwart

Pluspunten

• Breedbeeld

Minpunten

• Featureset

Ik was al een tijdje op zoek naar een externe monitor om mijn MacBook (C2Db 1gig RAM) op aan te sluiten. Het scherm moest breedbeeld zijn en mocht niet teveel kosten, had in eerste instantie zo rond de 250 euro in gedachte. Na enkele dagen rondzwerven tussen de surveys hier op Tweakers was mijn oog gevallen op de goed betaalbare AL1916w. Vandaag sloeg ik echter de folder van Office Centre open en zag de 2016W voor 189 euro ex BTW (225 euro inc) als aanbieding staan. Grote voordeel vond ik vooral de schermresolutie van 1680x1050 (ipv 1400x900).

Nu alles aangesloten is ben ik erg tevreden. Gelukkig geen defecte pixels en alles makkelijk aan te sluiten. Feature set is matig, maar dat weet iedereen. Ben geen gamer of designer, voor mij zijn de kleuren, ghosting enz. al snel goed.

Heb jij ook een Acer AL2016Ws Zilver, Zwart?

Zeker expres gedaan OS X op je acer en XP op je Mac :P

Voor de rest is het een beetje een matig survey, in het 20" en groter topic staat in de TS een leuke richtlijn voor een survey ;)
Mijn eerste survey, dus ik heb nog wat te leren. Maar wilde graag de foto's plaatsen en idd bewust xp op macbook :-)