Samsung Syncmaster 225BW Zwart Review

anvil 7 april 2007, laatste update op 23 juli 2010, 870 views

Samsung Syncmaster 225BW Zwart

Pluspunten

• Prijs/kwaliteitsverhouding
  • Duidelijke OSD menu opbouw
  • Draaiplateau in de voet

Minpunten

• Slechte default settings (backlight bleed en VEEL te bright)
  • Geen USB hub
  • Geen cable guide aan achterzijde

Voor het geld is dit echt een perfecte monitor. Hoewel niet spectaculair qua design, niet bijzonder qua features (mis vooral een USB hub!) en niet bijzonder qua specs is het een perfecte all-rounder. Vooral voor Office / CAD / internet / development gebruik zeer geschikt.

De monitor is verder erg stabiel, mooie stevige voet (helaas geen cable guide!) Benodigde kabels zijn allemaal bijgeleverd, iets wat lang niet altijd gebeurt.
Extra opties als de pivot mode heb ik nog niet gebruikt. Hoogteverstelling en hoekverstellen werkt perfect, het ingebouwde draaiplateau in de voet was een aangename verrassing. Het geheel voelt vrij degelijk aan, al schud het scherm al wel gauw bij bedienen van de toetsen rechtsonder... deze hadden beter in het midden kunnen zitten, dichtbij de voet, om het schudden te voorkomen.

Voor kijken van films en gamen voldoet de monitor naar mijn idee uitstekend, al is het inderdaad zo dat de inkijkhoek niet optimaal is, maar bij normaal PC gebruik merk je hier niks van. Ghosting/input lag heb ik niet kunnen ontdekken tot nu toe.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 225BW Zwart?

wou je hiermee aangeven dat ie ook in het zwart te krijgen is met deze survey?
Ja zeker is die in het zwart te krijgen alleen niet in de EU. Als je hem in het zwart wil moet je hem importeren.
serieus?
Die zwarte vind ik namelijk veel beter eruit zien.