Specificaties 36GB 3.5" HDD (SATA-150) - Bekijk alle specificaties

WD Raptor WD360GD, 36GB Review

Fevida 11 april 2005, laatste update op 8 april 2012, 300 views

WD Raptor WD360GD, 36GB

Pluspunten

• Snelheid
  • Betrouwbaarheid

Minpunten

• Grootte (maar 36 GB)
  • Geluidsproductie

Ik ben nu zo'n 2 jaar in het bezit van mijn Raptor en ben over het algemeen zeer tevreden. Ik gebruik heb vanwegen zijn goede snelheid als boot-schijf met daarop mijn besturingssysteem (Windows XP) en alle programma's en spellen. Ik kan eigenlijk maar twee nadelen noemen. De eerste is toch wel de grootte van 36GB. Door de vele gigabytes die de installaties van spellen in beslag nemen loopt deze schijf ook als bootschijf snel vol. Het tweede nadeel is de geluidsproductie. Op het moment is het component dat qua geluid ver boven de rest van mijn pc uit komt. Over de betrouwbaarheid kan ik alleen maar kwijt dat ik er nooit problemen mee gehad heb.

Heb jij ook een WD Raptor WD360GD, 36GB?