Samsung SpinPoint T166 HD501LJ, 500GB Review

BeTTeRMANNewbie 24 januari 2007, 646 views

Samsung SpinPoint T166 HD501LJ, 500GB

Pluspunten

• Redelijk snel voor een redelijke prijs, en maximale capaciteit voor deze prijs.

Minpunten

• OEM product.

Op zich een hele goeie schijf voor een hele goeie prijs, jammer dat dit een OEM product is, geen sata kabel en/of stroomkabels erbij dus.
Ik heb er nu 4 in een stripe zitten en het bevalt op zich uitstekend, redelijk snel, als data schijf

Ik weet niet of er mensen zijn die op een 500gb schijf een besturingssysteem zetten, qua snelheid zal het niet veel schelen van het gros van de beschikbare schijven.

De temperatuur is ook wel te doen, ik heb ze nu boven op elkaar liggen in een CMS 830 behuizing en ze worden 30 graden.
Over de geluidsproductie kan ik weinig zeggen aangezien er nog 8 WD schijven naast liggen te draaien, als de data eindelijk klaar is met overpompen zal ik eens goed luisteren. :p

Aangezien er weinig reviews te vinden zijn post ik deze site maar ff:

Op het moment zitten de schijven in de volgende configuratie:
- MSI K8 Master2 FAR mainboard
- 1024MB reg ecc cl3 geheugen
- Twee AMD Opteron 248 (S940, 2.2GHz, 1MB, 400MHz Bus, 89W) processoren
- Promise Fastrak SX150 met 512Mb geheugen.

Heb jij ook een Samsung SpinPoint T166 HD501LJ, 500GB?

Hoezo summier?

Paar dingen:
-Configuratie kun je geloof ik aangeven als: gebruikt in combinatie met.
-Kun je een plaatje posten
-Kun je een benchmark posten (vergelijken met je WD's
-OEM product kun je natuurlijk weten (aan de hand van waar/hoe je hem koopt)

Dat zou het al aardig uitbreiden...