ICIDU Secure Digital Hi Speed 16GB Review

Epafroditus 10 mei 2011, 1.275 views

ICIDU Secure Digital Hi Speed 16GB

Pluspunten

• Goedkoop.

Minpunten

• Langzamer dan aangegeven in de specs.
  • Helaas kan ik de snelheid niet meer testen. Mijn SD kaart is reeds defect.

Ik was een class 4 SD kaart gewend van 4GB en kocht dit product, om meer schijfruimte beschikbaar te hebben. Verrast was ik, toen ik deze SD kaart vond voor ene redelijke prijs. Daarbij: class 10. Dit deed mij denken dat de kaart razend snel zou zijn.

Bij gebruik in mijn fototoestel viel meteen het snelheidsverschil op, maar dan negatief. Het toestel heeft waarneembaar meer tijd nodig om foto's of video's weg te kunnen schrijven.

Ik heb de kaart ook enkele keren gebruikt om er videobestanden op te zetten en deze in mijn mediaplayer af te spelen. Het kopiŽren lukt sinds vanavond helaas niet meer.

• Sony Alpha SLT-A33L
  • DELL xps 16
  • HDX 1000
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een ICIDU Secure Digital Hi Speed 16GB?

Negative eigenschappen:
Langzamer dan aangegeven in de specs.
Helaas kan ik de snelheid niet meer testen. Mijn SD kaart is reeds defect.

Dat zal verklaren waarom die niet snel was?