ICIDU USB 2.0 iPod Cable 1m Review

egelalexander 10 mei 2011, 374 views

ICIDU USB 2.0 iPod Cable 1m

Pluspunten

• Werkt prima met alle (mobiele) Apple apparaten
  • Goede lengte kabel

Minpunten

• Slechte verpakking (kan niet even open maken om te testen)

Kwaliteit Score: 4
Ik had een kabel nodig voor mijn iPhone 3GS. Toen zag ik deze kabel hangen. Op de verpakking staat dat het een kabel is voor een Ipod. Maar uit mijn ervaring weet ik dat het de zelfde aansluiting betreft. Vind het vreemd dat ICIDU alleen 'iPod' op de verpakking heeft gezet.

Heb uiteraard getest of mijn accu werd opgeladen, en dat werkte prima. Ook in de combinatie met de officiële Ac-Adapter van Apple zelf. Kabel is 1 meter, prima lengte. Overigens wordt op de website van ICIDU vermeld dat het een witte kabel betreft, het is toch echt een zwarte kabel. Wellicht dat ze inmiddels dat hebben veranderd. Prima vervanger dus voor de officiële kabel die zo'n 10 euro duurder is.

• Iphone 3GS

Heb jij ook een ICIDU USB 2.0 iPod Cable 1m?