Specificaties 3,5" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Nokia N8 Zwart Review

Stoute 10 mei 2011, laatste update op 13 mei 2011, 305 views

Nokia N8 Zwart

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Hardware setup

Minpunten

• Kan de Batterij er niet uit hallen maar ook niet echt nodig

Na een tijd gebruik te hebben gemaakt van mijn n8 ben ik zeer tevreden over deze Telephone ik had hier voor een n96 en was echt een ramp liep altijd vast. dit hebben ze gelukkig bij de n8 nog nooit gehad het os van het toestel is ook goed maakt super foto's en films allen mis ik een lampje voor het filmen in donker de hdmi poort werkt ook super op mijn tv en de usb is ook vet handig voor overzetten van data en degelijke. de stevigheid van deze Telephone is ook goed wat je verwacht van Nokia kan 10x laten vallen en werkt nog steeds goed. de accu duur is ook wat beter dan bij de n96 allen zou van mij nog wat krachtiger mogen.

Heb jij ook een Nokia N8 Zwart?

Hoi Stoute,

heel fijn dat je zo tevreden bent met je N8. Ik heb hem ook en ik ben ook blij met de telefoon. Ik raad je alleen aan om je review eerst in Word te typen, de spellingscontrole er overheen te laten gaan en het vervolgens te posten.
Bij negatieve eigenschappen moeten ook echt negatieve eigenschappen staan. Je had bijvoorbeeld kunnen zeggen 'accu had krachtiger gekund'.
ja krijg je als je dislekties ben;)
zal ff aanpassen