Chieftec CA-01BL-BL-B Review
Ik ben nu een paar maanden in bezit van deze kast. Het grote voordeel is vooral de ruimte die de kast te bieden heeft. Ook hebben ze een leuk systeempje bedacht om je HDD's in te plaatsen zonder schroeven nodig te hebben. Je klikt ze er zo in. Ook is het handig dat er standaard een sleuf of 10 beschikbaar zijn.
De kast ziet er verder netjes uit, niet zo'n kinderding. Alleen is het jammer dat ik nergens een glazen paneel kan vinden voor deze kast.
Wat wel erg vervelend is, is dat de harddisks zo dicht op het deurtje zitten, dat ik het deurtje niet dicht krijg. De SATA stekkers naar mijn schijven zijn van normale proporsies, maar helaas blijkt dit te lang te zijn om mijn kast te kunnen sluiten.
Pluspunten
Zeer ruim Leuk HDD systeempje Lekker strakke kast
Minpunten
Veel te weinig ruimte voor SATA stekkers.
Eindoordeel
Ik ben nu een paar maanden in bezit van deze kast. Het grote voordeel is vooral de ruimte die de kast te bieden heeft. Ook hebben ze een leuk systeempje bedacht om je HDD's in te plaatsen zonder schroeven nodig te hebben. Je klikt ze er zo in. Ook is het handig dat er standaard een sleuf of 10 beschikbaar zijn.
De kast ziet er verder netjes uit, niet zo'n kinderding. Alleen is het jammer dat ik nergens een glazen paneel kan vinden voor deze kast.
Wat wel erg vervelend is, is dat de harddisks zo dicht op het deurtje zitten, dat ik het deurtje niet dicht krijg. De SATA stekkers naar mijn schijven zijn van normale proporsies, maar helaas blijkt dit te lang te zijn om mijn kast te kunnen sluiten.
De kast ziet er verder netjes uit, niet zo'n kinderding. Alleen is het jammer dat ik nergens een glazen paneel kan vinden voor deze kast.
Wat wel erg vervelend is, is dat de harddisks zo dicht op het deurtje zitten, dat ik het deurtje niet dicht krijg. De SATA stekkers naar mijn schijven zijn van normale proporsies, maar helaas blijkt dit te lang te zijn om mijn kast te kunnen sluiten.
Beoordeel deze review:
Reacties (2)
veels te korte suvery er staat niet veel in, Wat voor hardware zit erin server of gewoon pc? koelingsmogelijkheden, gebruik
Wat betreft de SATA stekkers, er bestaan ook haakse varianten van (wordt vaak iets van 90° stekker genoemd).
Voorbeeldje:
http://images.belkin.com/...R/FUL1_F2N1169b02-CLR.jpg
Voorbeeldje:
http://images.belkin.com/...R/FUL1_F2N1169b02-CLR.jpg
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

:strip_icc():strip_exif()/u/25132/kaypro-mini.jpg?f=community)