Canon Pixma MG6150 Review

Oparob 8 mei 2011, laatste update op 8 mei 2011, 2.790 views

Canon Pixma MG6150

Pluspunten

• Vorm, functionaliteit, wifi mogelijkheid en kwalteit zijn grote pluspunten.

Minpunten

• te mooi om waar te zijn.

Scansnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 5
Afdrukkwaliteit Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 5
Na de review's op tweaker te hebben gelezen heb ik mijn oude canon ingeruild met deze nieuwe telg.
A. Camera Nu, was volgens Tweakers niet de goedkoopste maar had wel een goed reputatie voor service.
Inderdaad werd alles de volgende dag geleverd.

B. Uiteindelijk de printer uit de doos, mooie vormgeving en praktisch.
C. Handleiding en cd waren duidelijk en werkten perfect. Moest wel even kijken hoe de printkop in de
machine moest. Daarna fluitje en het werkte.
D. Print kwaliteit is erg goed, snelheid erg goed, foto afdrukken via wifi erg goed.
afdrukken gaat goed.
F. Inkt verbruik nog niet kunnen vast stellen, maar met dit soort kwalteit is het een kniesoor die daar moeilijk
overdoet.
G. CD's voorzien van label is perfect, je moet wel goed lezen hoe het moet, verschilt met de "oude canon".

Heb jij ook een Canon Pixma MG6150?

Beste Oparob,

Wat bedoel je met: "E. Scannen lijkt dan ineens niet meer perfect als je de print en foto afdruk hebt gezien, maar scannen en afdrukken gaat goed." ?
Ik ben op zoek naar een mutlifunctional die ook goed oude foto's kan inscannen en vroeg mij af of ik beter een aparte scanner (Epson v330 o.i.d.) kan kopen, of deze multifunctional?

Volgens de website van Canon heeft dit apparaat een optische scanresolutie van 4800 x 4800 dpi, wat vrij hoog is voor een multifunctional.

[Reactie gewijzigd door eerdepeer op 21 juni 2011 14:02]