Sharkoon SATA QuickPort Intern 1-Bay Review

GarDaCus 5 mei 2011, laatste update op 5 mei 2011, 1.116 views

Sharkoon SATA QuickPort Intern 1-Bay

Pluspunten

• Solide
  • Simpel in te bouwen
  • Goed insert- en ejectmechaniek
  • Ophanging dmv 3,5 naar 5,25 inch brackets hangende in rubbers.

Minpunten

• Geen

Kwaliteit Score: 5
Vandaag heb ik een review geplaatst over een Zalman HD503 HTPC. Daar was de hotswap bay niet zo best in, dus ik ben gaan zoeken naar een goed alternatief. Dat alternatief heb ik gevonden in deze Sharkoon bay.

Voor die paar tientjes heb je een geweldig goed stuk apparaat in je handen. Zeer solide, goede insert en eject mogelijkheden en relatief weinig inbouwruimte nodig. De diepte van het apparaat is niet meer dan een gemiddelde DVD brander.

Het mounten van een drive gaat werkelijk feilloos en de drive glijdt zonder moeite in de SATA connector.

Het deurtje opent en sluit goed.

Niks dan lof over dit zeer goede en echt niet te dure alternatief voor de echt mindere Zalman hotswap in de HD503.

Heb jij ook een Sharkoon SATA QuickPort Intern 1-Bay?