Seagate Momentus ST95005620AS, 500GB Review

CasGas 27 december 2011, 894 views

Seagate Momentus ST95005620AS, 500GB

Pluspunten

• Prijs technisch zeer interessant
  • Merkbaar verschil tov van een standaard 7200rpm 2.5" diskje..

Minpunten

• Niks eigenlijk..

Bij de baas maar eens vervanging gevraagd, de standaard 320gb is te weinig (veel iso's van OS'n, servers en dergelijke) en 500 kan ik mooi meer uit de voeten. Ook de snelheid is merkbaar maar natuurlijk niet te vergelijken met mijn OCZ Vertex 60gb..

Veel kan ik er niet over zeggen, het is nou eenmaal een hdd die iets sneller is, that's it.. Meer kan je er eigenlijk niet van maken :)

Tot nu toe nog steeds de hd in gebruik en hij werkte nog als een tierelier. Ding is altijd nog sneller dan de standaard hd's en er zit (nog) genoeg ruimte in, wat mij betreft een goede koop als je kijkt naar opslag/prijs/prestatie verhouding..

Heb jij ook een Seagate Momentus ST95005620AS, 500GB?

Deze review is wel heel summier.

Tevens valt mij op dat je bij Featureset 3 sterren geeft en be rest 4 van de 5 sterren , en je geeft geen negatieve eigenschappen op? blijkbaar is er dus wel wat negatiefs, anders had hij wel overal 5 sterren gekregen... voor de rest mis ik plaatjes, benchmarks en wat uitgebreidere informatie... 2 sterren voor de moeite.
Ben ik het niet mee eens,

Voor mij zouden 5 sterren briljant of uitzonderlijk zijn, 4 sterren is goed en 3 sterren normaal.

Hoe wil je anders fantastische producten weer geven?

Maar ik zou wel graag wat meer testen zien.