Logitech X-540 Review

Flappie 16 januari 2007, 2.022 views

Logitech X-540

Pluspunten

• Afstandsbediening met regeling volume & bass
  • Kleurcodes connectoren
  • Mogenlijkheid tot ophangen speakers
  • Centerspeaker kan op TFT scherm

Minpunten

• Korte kabels
  • Speakers hebben maar 1 stand

Muziekweergave Score: 4
Mja. Ik had helemaal geen speakers. Ik gebruikte altijd mijn hoofdtelefoon en dat is niet altijd handig. Toen ben ik op zoek gegaan naar een leuk, niet te duur speaker setje. Eigenlijk wist ik direct al dat ik een Logitech wilde hebben. De keuze tussen de X-530 en X-540 was snel gemaakt. De X-540 is nieuwer en heeft geen last van plopjes. Ook vond ik het design van de X-540 mooier, maar dat is natuurlijk persoonlijk!

Algemende beoordeling
Het setje voldoet waarvoor ik het gebruikt. Beetje muziek luisteren, filmpje kijken en een beetje gamen.

What is in the box :?
- Subwoofer
- 4 x speakers met kleurcodering aan connctor
- Centerspeaker
- Verloopkabeltje voor aansluiting op audio apparatuur
- Netspanningskabel
- Boekje

Alles zit netjes, per stuk verpakt. Niets op aan te merken.

Geluidskwaliteit
De geluidskwaliteit vindt ik behoorlijk goed voor dit setje. Het bass geluid vindt ik wel iets minder en wisselent. Gelukkig zit de bass regeling op de afstandsbediening en niet achter op de subwoofer. Die kun je dus makkelijk even bijstellen.

Bouwkwaliteit
De bouwkaliteit is best goed. Het zier er allemaal simpel maar strak uit. De speaker in de subwoofer zit aan de onderkant. Jammer dat de speakers niet afgeschermd zijn.

Ik heb het setje gekocht voor 70 euro. Een nette prijs voor deze set :)

Heb jij ook een Logitech X-540?

De korte kabels zijn toch makkelijk te verlengen? Dat was bij de X-530 geen probleem: gewoon een tulp verlengkabel pakken.
Klopt. Kan bij de X-540 ook :)

Bij de achterspeakers kan ik het me wel voorstellen. Ze kunnen niet 20 meter kabel gaan meeleveren. Maar ik vindt de front speakers ook wat aan de korte kant :)
Ja klopt zijn idd wat aan de korte kant, maar dat moet geen probleem zijn toch, als je de sub onder het bureau plaatst?
En natuurlijk weer het beste biermerk op de achtergrond :D
Hee, met welke kabels valt het dan te verlengen? Met een tulp kabel??
heeft iemand misschien een voorbeeld?