AXP Supernova 800W Review

Powrskin 5 mei 2011, laatste update op 5 mei 2011, 326 views

AXP Supernova 800W

Pluspunten

• Ziet er luxe en degelijk uit
  • veel en mooie aansluitingen.
  • Lekker stil.
  • Stabiel
  • EfficiŽnt

Minpunten

• Dood zonder aanwijsbare reden en schade.
  • AXP is niet te bereiken via mail!! (mails komen niet aan).

Prestaties en stabiliteit Score: 4
Aansluitingen Score: 5
Uitrusting Score: 5
Koelvermogen Score: 4

LET OP!!: De revieuw gaat over de 1000w Axpertec voeding AXP-1000R14HE, welke niet meer in de pricewatch vermeld staat. Geen slechte zaak in dit geval, waarom? kan je hieronder lezen.

Sinds eind 2009 ben ik de trotse bezitter van deze voeding, welke ik heb overgenomen van iemand op Marktplaats. Een review leek me dan ook wel een keer tijd. :P
Het merk had ikzelf nog nooit van gehoord, maar ik hou wel van een gokje en ik had lovende revieuws gezien op internet.

Aansluitingen en features:

Persoonlijk vind ik het een erg mooie voeding, al moet je wel van blauwe leds houden.
De fan heeft leds en ze zitten ook bij alle ingestoken aansluitingen (die er chique uitzien) ook.

De voeding is altijd zeer stil gebleven hoe ver ik hem ook streste, de max zal omstreeks 500w geweest zijn. Overklokte quadcore phenom 2 en crossfire hd5870 en een drietal hdd's. De voeding had het bij mij dus redelijk gemakkelijk.

efficientie en stabiliteit: kan ik zelf niet erg precies meten (nu hij stuk is helemaal niet meer :P ) dus moet ik op de revieuws die er zijn afgaan:

Helaas is de voeding nu al enige tijd kapot.
Ik heb geen idee hoe of waarom dit is gebeurd. Recent heb ik de voeding zelf maar opengeschroefd om te kijken of er aanwijsbare schade te vinden was, maar er is helemaal niets te zien of ruiken.

Wat ik een kwalijke zaak vind is dat AXPERTEC (AXP) op geen enkele manier te benaderen is en ik dus helemaal geen tips of rma kan aanvragen. Natuurlijk heeft dit ook zwaar meegewogen in de beoordeling.

Link naar de website: Als iemand een manier weet hoe ik wel contact met ze kan krijgen dan lees ik dit graag via een direct message of hieronder ;)

Links naar andere revieuws

Op of aanmerkingen? direct message werkt het best.

Heb jij ook een AXP Supernova 800W?