Specificaties 2TB - Bekijk alle specificaties

LaCie LaCinema Classic HD 2TB Review

Izaak1979Newbie 28 april 2011, laatste update op 28 april 2011, 1.051 views

LaCie LaCinema Classic HD 2TB

Pluspunten

• Mooi design. Vorige versies top!

Minpunten

• De rest.

Geluidskwaliteit Score: 1
LaCinema Classic HD Laatste versie 2TB

Voorkom financiële ellende en koop dit ding NIET! Ook is de service van de Mediamarkt uiterst discutabel. Zodra daar de bedragen te hoog worden is de SERVICE voorbij en kun je fluiten naar je 250 euro!
Meer dan een maand geleden aangeschaft en 1 grote miskoop. Na de vorige versie was ik gecharmeerd door deze mediaplayer, derhalve wilde ik de nieuwere versie en een TB meer opslag. Maar vanaf het begin is het mis. Zodra ik hem geformatteerd heb voor de Mac (hoefde bij de vorige versie ook niet) herkent mijn gloednieuwe LG flatscreen hem niet meer. Sterker nog. Hij geeft vreemde kleuren en ik was zelfs bang dat hij mijn tv zou vernielen! Dan is hij ook niet meer zichtbaar op de computer. Weggebracht naar de Mediamarkt, die sturen m op. Tot 3x! Maar omdat LaCie zegt dat er niks aan de hand is vertellen ze je doodleuk dat ze er verder ook niks aan kunnen doen. De Apple-store zegt tenminste eerlijk dat ze hem uit de verkoop hebben gehaald omdat ze er meer terug kregen dan dat ze er verkochten...
Iedereen mag denken wat hij wil over deze vernietigende review. Ik heb jarenlange ervaring met Macs en LaCie en wil graag een ieder doen laten nadenken alvorens ze dit onding aanschaffen. Behoed jezelf voor misère en koop een andere mediaplayer. En wees gewaarschuwd voor een waardeloze service van de mediamarkt!
Dat is mijn winkel!!! Nou Arie, de mijne in ieder geval NIET meer!

Gr. Izaak

Heb jij ook een LaCie LaCinema Classic HD 2TB?

Misschien is het ook een idee om Mediamarkt te reviewen?
Omdat je aangeeft dat zowel de Medamarkt als het product je niet kunnen bekoren.