Trust Madu Review

zekerpixels 28 april 2011, laatste update op 6 mei 2011, 299 views

Trust Madu

Pluspunten

• in hoogte verstelbaar
  • standaart is draaibaar
  • stille ventilator
  • USB voeding
  • prijs

Minpunten

• tot max. 15,4 inch, 17 inch pas echt niet.

Kwaliteit Score: 4
Algemeen
- In hoogte verstelbare notebook-standaard met ingebouwde, stille koelventilator
- Verbetert de koelefficiŽntie van uw notebook en beschermt uw meubels tegen de warmte
- In 6 niveaus aanpasbaar ontwerp om het beeldscherm en toetsenbord van uw notebook te verhogen en kantelen voor een optimaal gebruiksgemak
- Ventilator met USB-voeding: aansluiting op het stopcontact is niet nodig
- Basis 360 graden verdraaibaar met anti-slipontwerp
- Beschermende rubberen vullingen voorkomen dat uw notebook verschuift en beschadigd raakt
- USB-kabel en -plug kunnen in de standaard worden opgeborgen wanneer deze niet worden

Gebruikservaring
Ik gebruik deze koeler/standaard voor mijn Sony VIAO 15,4 inch laptop. Mijn laptop pas goed op deze standaart en door de rubberen steuntjes word de laptop wat hoger gehouden en word de koeling beter, deze steuntjes zorgen er ook voor dat je laptop goed op zijn plek bijft staan. De onderkant van deze steun is draaibaar en in hoogte verstelbaar, waardoor de laptop makkelijk naar eigen wens is neer te zetten.
De ventilator is zo goed als geluidloos.

Voor 24,99 een prima koeler en makkelijk in gebruik. Het nadeel is wel dat mijn 15,4 inch laptop er maar net op past dus heb je een laptop groter 15,4 inch dan gaat deze niet passen ~[voetjes houden dan de laptop niet goed meer vast].

Heb jij ook een Trust Madu?