Steelseries 4D Review
Ik gebruik mijn Steelpad 4D nu alweer 2 jaar. Toen ik een tijdje Counter-Strike 1.6 speelde met mijn normale MousePad miste ik af en toe precisie en snelheid (natuurlijk kan dat ook aan mijn eigen kwaliteit liggen).
Toen heb ik de SteelPad 4D besteld. Een grote muismat, van een hardmateriaal. Eentje die dus niet doorbuigt.
De muismat heeft twee verschillende zijden met een ander oppervlak. Eerst had ik een optische muis van logitech (weet niet meer welke) en deze kon ik het beste gebruiken op de gladde kant. Daarna had ik de MX510 en ook deze was het meest geschikt voor de gladde kant. Mijn huidige muis is de MX1000 en deze kan ik weer beter gebruiken op de ruwe kant. Mijn ervaring is dus dat elke muis wel te gebruiken is.
De vormgeving is goed. Niet helemaal perfect. Ik had hem liever helemaal recht gezien, maar het heeft een paar schuine randjes erin zitten. Niet storend, maar naar mijn mening ook niet 100% efficient.
De prijs is heel goed van deze muis. Er zit ook nog een anti-slipmatje bij die je onder je muismat kunt leggen zodat je Steelpad niet wegglijd als je bijvoorbeeld een glad bureau hebt.
Mijn conclusie is:
Een hele mooie mousepad, niet duur en heel functioneel.
Pluspunten
Relatief goedkoop Functioneel geschikt voor alle muizen
Minpunten
Geen
Eindoordeel
Toen heb ik de SteelPad 4D besteld. Een grote muismat, van een hardmateriaal. Eentje die dus niet doorbuigt.
De muismat heeft twee verschillende zijden met een ander oppervlak. Eerst had ik een optische muis van logitech (weet niet meer welke) en deze kon ik het beste gebruiken op de gladde kant. Daarna had ik de MX510 en ook deze was het meest geschikt voor de gladde kant. Mijn huidige muis is de MX1000 en deze kan ik weer beter gebruiken op de ruwe kant. Mijn ervaring is dus dat elke muis wel te gebruiken is.
De vormgeving is goed. Niet helemaal perfect. Ik had hem liever helemaal recht gezien, maar het heeft een paar schuine randjes erin zitten. Niet storend, maar naar mijn mening ook niet 100% efficient.
De prijs is heel goed van deze muis. Er zit ook nog een anti-slipmatje bij die je onder je muismat kunt leggen zodat je Steelpad niet wegglijd als je bijvoorbeeld een glad bureau hebt.
Mijn conclusie is:
Een hele mooie mousepad, niet duur en heel functioneel.
Reacties (3)
ik heb zelf ook een "saai zwarte" steelpad QcK+
hoofdzaak: met 't ding kan je gewoon lekker muizen.
@annihilatior17:
nette survey. toen ik een nieuwe muismat moest zat ik te twijfelen tussen de QcK+ en de 4D. Uiteindelijk voor de QcK+ gegaan omdat deze wel kon buigen aangezien 't ding van duurzaam stof is gemaakt (en slijt niet, na bijna een jaar die hard gaming
wat wel handig is aan de 4D is die 2 verschillende kanten, de QcK+ heeft er maar één. Nou ja, je kan ook op de anti slip laag gaan gamen maar dan schuift je mat alle kanten op
Ik heb deze zo'n 2 jaar geleden gekregen van de sponsor van onze CS clan, en heb er meteen een Logitech MX518 bij besteld.
De prijs bevalde me dus heel erg goed
Wat je nog vergeten bent zijn de carbon stickertjes die je erbij krijgt, dit zou voor nog meer gemak en snelheid moeten zorgen, helaas was ik deze al kwijt voordat ik de mx518 in m';n handen had.
mijn mx518 werkt overigens het beste op het gladde oppervlakte.
Ik ben overigens ook verheugd over het feit dat deze muismat dus ook prima werkt met een lazermuis(mx1000) zodat ik deze overstap misschien ook nog eens ga maken.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_exif()/u/135079/apk_worry-rose_groot.gif?f=community)