MadMouse Game Guru Review

raymondtweakNewbie 15 januari 2007, 1.025 views

MadMouse Game Guru

Pluspunten

• Mooie afbeelding. En daarblijft het ook bij.

Minpunten

• Rand is slecht afgewerkt,
  • Gaat niet lang mee
  • Muismat is mat
  • totaal geen control,
  • muis vliegt alle kanten op, wanneer
  • ik bijvoorbeeld een rondje draai.
  • Is niet krasvrij
  • Te duur voor een niet gefinished product
  • De anti- slip en witte kunstof achter ziet er erg goedkoop uit.

" Game Guru
Echte gamers weten het: een mouse pad die je totale controle en vrijheid geeft is zo mogelijk belangrijker dan de muis zelf. De Game Guru is die mouse pad. Met een extra groot, superglad oppervlak en een door gamers getest ontwerp geeft deze mouse pad je alles om je tegenstanders in zielige huilbuien te laten afdruipen. Laat je instincten los en kijk niet om. Laat de Guru in je vrij. "

Afgelopen week heb ik 3 Madmouse Game guru besteld, bij Bol.com.

Bol.com had dit stevig en goed ingepakt. Dit kan ik niet zeggen van Madmouse Game Guru. Alle 3 de Madmouse Game Guru, zaten weliswaar in een originele verpakking. Maar de verpakking was vrij dun, waardoor het weinig bescherming bood.

"Mad Mouse stond op en vervaardigde oogstrelende mouse pads van krasvrij, superglad en superreflecterend materiaal."

Kras vrij is niet waar. Na paar keer testen zag ik al gebruik sporen. Hij is wel gladder dan normale muismatjes, maar hij is niet superglad.

Verder werkt de Madmouse Game Guru. Totaal niet. Ik heb met twee optische muis getest, eentje van HP en de ander van Logitech. Probleem is, als ik met mijn muis een rondje draai, in het midden dan vlieg mijn muis opeens weg. Dus control, ik dacht het niet.

De oppervlakte is heel dun, en de machine heeft zijn werk ook niet gedaan. Want de rand is zowat niet geperst, of niet goed geperst. Ik kan het zo eraf krabben.

Te duur voor een niet gefinished product. Gaat helaas retour.

Heb jij ook een MadMouse Game Guru?

Mag ik vragen hoeveel je betaalt hebt voor deze muismat.

mm ik heb een muismat die standaard bij dit pctje zat van de winkel zelf ik vind het echt een super fijne mat. Hij plakt vast aan het oppervlak waar hij op ligt. Verschuift echt niet, hij gaat al 4 jaar mee fijn oppervlak voor mijn simpele optische muis. Misschien vind ik dit wel omdat ik niks beters gewend ben maar goed ik ben er te vreden mee.
Jazeker, 19,95 per stuk, maar gaat retour. ;)
misschien een tip als je een nieuwe muismat gaat kopen:
steelpad QcK+

erg groot en is perfect ;) ik ben zelf ook die hard gamer en ik ben er zeer over te spreken.
is niet hard, maar is gewoon een matje... maar m'n muis glijdt er wel lekker over heen en aan de onderkant zit een laag met profiel (anti slip) waardoor de mat op z'n plaats blijft liggen.
Als ik je een tip mag geven: SteelPad 4D. gebruik deze al 2 jaar, perfecte kwaliteit, heeft 2 zijden, met twee veschillende oppervlakten, helemaal zwart, anti slipmatje en niet duur.
Beste Raymondtweak,

Ik moet eigenlijk zeggen dat ik je analyse van het product erg amateuristisch vindt. Je geeft aan 3x de zelfde mousepad gekocht te hebben, en je laat 2 fotos zien waar de muispad beschadigd is .. was de 3de wel goed ?. Zou deze 2 niet kunnen beschadigd kunnen zijn tijdens verzending.

Je geeft aan dat je de muispads niet superglad vindt en je geeft aan dit met 2 muizen getest te hebben, je geeft echter niet aan welke types, ik heb zelf een razor copperhead en bij mij is hij wel degelijk super glad.

ik heb mijn Madmouse Game Guru op GamePlay 2006 gekocht en ik heb van de muismat zeker een hoge dunk en laat het product niet zomaar afzeiken, mijn game guru heeft geen deuken en is zeker heel mooi afgewerkt.

De volgende keer als je een product afkraakt doe dit dan volgens een normale keuring en ga niet zelf de pro uithangen met je analyzes .. ik zal deze post ook door sturen naar madmouse ... eens kijken wat zij hier over te zeggen hebben.

Groet

een zeer tevreden klant van Madmouse Game Guru
Waar ik werk hebben we meerdere muismatten hiervan. Werkt allemaal perfect - ze worden de hele dag gebruikt met programma's als Illustrator/photoshopc. Geen krasje te zien met Mac muizen.

Dit lijkt me eerder een bash review dan een goede analyse. Hoe krijg jij gigantisch veel krassen terwijl we hier 5x8uur in de week aan het werk zijn op deze muismatten?
vaag ik heb dezelfde muismat , maar mijn chic musi van een 10tje doet het er gewoon goed op .
Ik zie ook nog geen krassen zitten , enigste wat erbij mij mis is , is dat het madmouse teken onderaan weggesleten is :P

het enigste is dat de pootjes bij mij loslaten/wegrotten.