Specificaties 120GB 2.5" (SATA-300) @ 270/130MB/s - Bekijk alle specificaties

Intel 320 120GB Review

Maarten @klet.st 25 april 2011, laatste update op 25 april 2011, 1.587 views

Intel 320 120GB

Pluspunten

• Vlot
  • Stil

Minpunten

• Prijzig, maar dat zijn alle SSDs :-)

De SSD is in gebruik in m'n laptop van het werk, een Lenovo T61. Niet het snelste beestje, maar met een verse Windows 7 installatie op deze disk is het prima werken. Ook met Office 2010, applicaties starten heerlijk snel. Ben benieuwd hoe snel de boel is als de laptop vervangen is (schijf gaat uiteraard over in de nieuwe).

Wat me het meest opvalt bij het gebruik is gek genoeg de stilte. Een groot deel van de tijd, want het ventilatortje in de laptop begint kuren te tonen, maar zolang die niet nodig is dan is de laptop muisstil. Heerlijk.

• Lenovo T61
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een Intel 320 120GB?

Reviews door de redactie

Heb je ook wat meer info, over de snelheid, opstarttijden, syntetische en reallife benchmarks? Dat vind ik interessanten dingen om te lezen in een review.
ls je je 4K prestaties wat wilt pimpen kijk dan hier. Voor de praktijk prestaties maakt het niet zoveel uit, m.u.v. de installatie performance.
@Phil: Mooie reviews op notebookreview.com! Heel interessant vond ik de vergelijkingen met de Seagate Hybride, tnx.

[Reactie gewijzigd door GreenFrog op 12 mei 2011 14:58]