Specificaties 21" @ 1600x1200 (UXGA) (lcd, 8ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster 214T Zilver Review

screamineagles 6 januari 2007, 339 views

Samsung Syncmaster 214T Zilver

Pluspunten

• schitterende kleuren zeer goed mee te gamen ondanks 8 ms heb nu een 930bf 4ms maar merk geen verschil, in hoogte verstelbaar ,je kan het scherm 90 graden draaien zeer stevige voet.kortom ik vindt dit scherm elke euri waard.

Minpunten

• nog geen gevonden

ik wilde op een hogere resolutie gamen had eerst de 225bw op het oog maar is weer een tn panel, waar ik toch de kleuren flets van vind, daarom na lang wikken en wegen en de forums lezen de stap genomen om een scherm met een pva panel te nemen. Het scherm is goed ingepakt plus alle kabels die nodig zijn zijn aanwezig , er zijn nog al wat negative verhalen op het forum over inputlag en ghosting bij deze panelen, maar na 2 dagen gamen merk ik hier niks van en ik speel fps zoals cod/uo cod2 ook rts games zoals dawn of war en coh zijn zeer goed te spelen, op die geweldige resolutie van 1600bij 1200.Zeer mooi scherm echt een aanrader, is wel duurder dan een tn panel maar daar krijg je dan ook wat voor, vooral de kleuren zijn echt mooi zwart is ook echt zwart.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 214T Zilver?

Yep, mee eens. Heb 'm al een tijd en bevalt goed.
ik had hetzelfde scherm en deze schermen hebben massieve inputlag..Daarmee bedoel ik dat het spelen van cs bv in competitieverband onmogelijk is omdat de input erg lagged , je wordt het wel gewoon in andere spelletjes waar die kleine vertraging niet zoveel uitmaakt.

Ook vond ik de 1600 res een groot nadeel want terug schakelen op zon prachtig scherm naar een lagere resolutie verprutst de scherpte helemaal.