Corsair ValueSelect CM3X8GSDKIT1066 Review

tomtommie 19 april 2011, laatste update op 19 april 2011, 10.430 views

Corsair ValueSelect CM3X8GSDKIT1066

Pluspunten

• Specificaties

Minpunten

• Niet duidelijk op de site van de maker of dit echt compatible is met Apple computers

Stabiliteit Score: 5
Vorige week aangeschaft voor mijn Macbook Pro mid 2010 (i7 2,66 om precies te zijn)

Lang getwijfeld en vanalles gelezen welk geheugen ik moest hebben, uiteindelijk toch maar dit Corsair geheugen besteld bij MyCom voor 78 euro.

Prima prijs en wat een verademing ten opzichte van mijn oude 4gb geheugen. Vooral omdat ik veel met Photoshop en Illustrator werk, deze programma's hebben nu veel meer geheugen tot hun beschikking wat de algemene prestaties van de computer heel erg ten gunste komen!

Wie nog twijfelt, doen dus!

Heb jij ook een Corsair ValueSelect CM3X8GSDKIT1066?

Tegenwoordig gebruikt Apple allemaal Intel chipsets (nVidia in vorige Macbook/iMac modellen) die vrijwel allemaal DDR3 1066MHz (nVidia) CL7 of DDR3 1333MHz CL9 lusten.
geldt dat ook voor de nieuwste sandybridge modellen van de 13,3" versie? ik zit er namelijk ook aan te denken gezien de huidige prijzen van DDR3.
In principe wel. Niet alle merken werken lekker.
precies de info die ik nodig had, heb namelijk een macbook pro van hetzelfde bouwjaar (helaas niet zo'n goede als jij maar toch :3)

dus bij deze: a big Thank You :D
Hoi ik heb een Mac Mini (2011 2.5Ghz), is het niet slimmer om geheugen te pakken van 1333Mhz? Dit is toch een stuk(je) sneller?

Groetjes
Een Mac Mini uit 2011 zal wel weer betere specs hebben, dus waarschijnlijk kun je inderdaad wel 1333Mhz pakken.
Check anders even het forum: [Mac mini] Ervaringen en Discussie, deel 5
Ik heb net deze ram-modules gekocht voor mijn MacBook Pro (mid 2010)
zelfde macbook als waar jij dit hebt voor gebruikt dus..maar ze werken niet..

Eerst beide modules vervangen, geen resultaat, dan 1 nieuwe module laten zitten, zelfde resultaat, de andere er eens in geplaatst, zelfde resultaat, 1 oude ram module geplaatst, werkt zoals voorheen..
De andere oude ram module er terug bij geplaatst, werkt ook zoals voorheen.

Dus ik dacht dat het misschien 1 vd ram modules was die niet werkte, maar heb ze dan beiden apart geprobeerd, en ik krijg telkens deze error.

Ben bang dat ik je er verder ook niet mee kan helpen... als het dezelfde is, de specificaties van het geheugen zijn goed en zouden dus gewoon moeten werken.

Misschien toch maar terugsturen naar de winkel waar je ze gekocht hebt? Als het goed is moet dat kunnen binnen 30 dagen.
Upgrade gedaan van 4GB naar 8GB van een Macbook Pro i5 eind '10 en wat een verbetering in snelheid!