AC Ryan Blackfire4 UV LEDFan ACR-BF8782, 80mm Review

Tha Ra 6 januari 2007, 209 views

AC Ryan Blackfire4 UV LEDFan ACR-BF8782, 80mm

Pluspunten

• Ziet er met de UV leds erg mooi uit
  • leds appart aan te sturen

Minpunten

• niet zoveel CFM

Geluid (min) Score: 5
Geluid (max) Score: 3
Luchtverplaatsing (min) Score: 3
Luchtverplaatsing (max) Score: 4
Hallo, ik heb nu vijf van deze fans in mijn bezit 3 als casefans en ik heb er 2 gebruikt om mijn voeding te koelen omdat de oude fans iets te luidruchtig waren.

In de verpakking zitten vier schroeven de fan zelf en een kabeltje om de fan rechtstreeks op je voeding aan te sluiten. Deze fans zijn erg stil, maar ze hebben ook niet zo'n hele hoge airflow. Het bijzondere aan deze fans is het gebruik van UV leds, het plastic van de fan licht daarop namelijk heel mooi op, dit vind ik veel mooier dan gewone leds. Wat ook uniek is aan de Blackfire4 serie is het losse kabeltje waarmee de leds worden aangesloten, je kan hem gewoon op de fankabel aansluiten maar als je bijvoorbeeld een Sunbeam Lightbus of een baybus hebt, kun je de leds daarmee regelen zonder dat daarmee de fanspeed wordt aangepast.

Conclusie: heel erg leuk voor de casemodders die een window in hun kast hebben maar als je echt goed wilt gaan koelen kun je beter kijken naar fans met wat meer airflow of iets stillere.

Heb jij ook een AC Ryan Blackfire4 UV LEDFan ACR-BF8782, 80mm?