Corepad Eyepad XL Review

kKaltUu 15 april 2011, 406 views

Corepad Eyepad XL

Pluspunten

• Het glijvlak
  • De onderkant
  • Uitwasbaarheid

Minpunten

• Het krullen
  • Vies worden laat witte wazen achter

Ik heb een tijd geleden de corepad eyepad S gehad, maar ik merkte toch dat m'n muisvlakte te klein is om te muizen.

Daarom zocht ik naar een andere muismat, en kwam toch op een nieuwe corepad uit.
Zonder dollen, deze muismat is behoorlijk lekker vanwege dat de bovenkant helemaal van stof is.
Dit zorgt ervoor dat de skates die onder de muis zitten niet slijten, zoals op een glazen muismat of zelfs op een houten gelakte tafel (:X) gebeurt.

Wat wel een probleem is, is dat de onderste kant van de muismat begint te krullen na een (lange) tijd.
Dit is wel te verhelpen door de mat even in de was te doen, wat ons bij het volgende punt brengt: Hij is uitwasbaar *O*
Ook de vlekken die na een tijd langskomen (door het schuren met de arm op de mat blijven natuurlijk huidschilfers acher) zijn makkelijk uit te wassen.

De onderkant zelf is van een rubberachtig patroon gemaakt, wat ook 90% van de dikte van het matje is, de overige 10% is de bovenlaag van stof.

Als je een goedkope grote muismat nodig hebt, die ook nog heel lekker muist is dit zeker een aanrader.
Ik game al enige jaren op deze corepad(s) en ik kan zeggen dat deze mat m'n aim positief be´nvloed.

Heb jij ook een Corepad Eyepad XL?