OCZ Vertex 2E SATA II 2.5" SSD 180GB Review

vuuvje 14 april 2011, laatste update op 14 april 2011, 1.348 views

OCZ Vertex 2E SATA II 2.5" SSD 180GB

Pluspunten

• Duidelijke handleiding
  • Makkelijke installatie
  • Notebook en programma's starten razendsnel

Minpunten

• Vergeleken met HDD redelijk duur.

Vandaag deze OCZ Vertex 180GB SSD ge´nstalleerd in m'n Medion Akoya P6624.
De installatie verliep erg soepel.
Ik hoefde maar twee schroefjes van de oude HDD te verwijderen, en kon in principe de nieuwe SSD er zo inschuiven.
De oude opstarttijd was 50 seconden, dat ligt nu zo rond de 20-25 seconden.
Een grote vooruitgang dus. Programma's installeren en opstarten gaat nu razendsnel.

Al met al is deze SSD is zijn geld meer dan waard!

Heb jij ook een OCZ Vertex 2E SATA II 2.5" SSD 180GB?

Prachtige review, ik ben erg onder de indruk van de benchmarks die je hebt gedraaid! Met deze review lever je niet alleen kwantiteit maar ook kwaliteit. Chapeau!
sarcasme op zijn best :P

btw, leuk dat je een review schrijft maar de mede-tweaker heeft hier niet zoveel aan.
Wat een gezeur weer... Ik ben er mee eens dat het uitgebreider kan, maar in ieder geval maakt vuuvje een review. Iets wat je van de meeste tweakers niet kan zeggen (ondergetekende meegeteld).

En btw jbvanvliet jouw laatste review stamt van 2007 en zoveel benchmarks kan ik daar ook niet in terugvinden... |:(
@toetsenrammer - helemaal mee eens.

@jbvanvliet - benchmarks ... er zijn al gigantisch veel benchmarks hiervoor te vinden. waarom moet ie nou nog meer voor jou maken? een korte review mag best, en ik ben blij dat iemand de tijd daarvoor neemt. da's meer dan jij doet. terug in je hok.

ik wordt er echt stront ziek van al die mensen die zelf niks (kunnen) schrijven, maar weten wel alle anderen te vertellen wat zij verkeerd doen.
Helemaal gelijk al moet je wel nog zonder -dt fouten leren schrijven
+1 voor sowen. Van mij hoeven al die mega technisch onderbouwde reviews ook niet. Ik vind het al lang fijn dat ik kan zien dat "het gewoon goed werkt" of juist niet. Mij belemmert het eeuwige gezeik op reviews ook om het vaker te doen. Jammer.