Samsung Syncmaster 740BF Zilver Review
Mijn vorige monitor was een Packard Bell 15'' CRT. Deze monitor irriteerde me de laatste tijd steeds vaker met een hoge pieptoon. Daarnaast nam hij mn halve bureau in beslag.
Alles afgewogen te hebben vond ik het tijd worden voor een nieuwe monitor. Aangezien ik voor school érg veel werk achter de pc doe en daarnaast ook wel van een spelletje houd heb ik voor de 740BF gekozen.
Ik heb gekozen voor 17" omdat ik een 19" toch iets te groot vind. Na enkele reviews door gelezen te hebben is mn oog op dit scherm gevallen.
Ik heb nog geen ghosting ondervonden, alle pixels zijn prima in orde. Er is wel een klein beetje backlight leaking te vinden aan de bovenzijde, maar dit is niet storend. Het is een erg mooie en complete TFT. Ik heb er tot nu toe zeker geen spijt van.
Pluspunten
Goede weergave Mooi design DVI Meegeleverde kabels Meegeleverde software Geen ghosting
Minpunten
backlight leaking
Eindoordeel
Alles afgewogen te hebben vond ik het tijd worden voor een nieuwe monitor. Aangezien ik voor school érg veel werk achter de pc doe en daarnaast ook wel van een spelletje houd heb ik voor de 740BF gekozen.
Ik heb gekozen voor 17" omdat ik een 19" toch iets te groot vind. Na enkele reviews door gelezen te hebben is mn oog op dit scherm gevallen.
Ik heb nog geen ghosting ondervonden, alle pixels zijn prima in orde. Er is wel een klein beetje backlight leaking te vinden aan de bovenzijde, maar dit is niet storend. Het is een erg mooie en complete TFT. Ik heb er tot nu toe zeker geen spijt van.
Heb jij ook een Samsung Syncmaster 740BF Zilver?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
