WD WD1200JB, 120GB Review

Djappie 19 april 2005, 202 views

WD WD1200JB, 120GB

Pluspunten

• Snel genoeg voor normaal gebruik (MP3 en Video)

Minpunten

• Stuk gegaan zonder aankondiging (SMART ingeschakeld)

Op zich een prima schijf, waarmee ik 2,5 jaar heb gewerkt. Helaas ging deze van het ene op andere moment zonder aankondiging stuk, daarvoor nooit problemen gehad. Wellicht dat het eraan ligt dat hij ingebouwd was in een silentmaxx HD-silencer Rev. 2.0. Na het uitbouwen bleek dat hij toch meer geluid produceerde dan dat ik van deze schijf gewend was. Heb daarna op m'n andere schijf een nieuw systeem geïnstalleerd, om te kijken of ik de WD nog kon bereiken. Helaas werden geen van beide schijven (beide op IDE0) herkend in de bios. Na het omsteken van de WD naar IDE1werd het nieuwe systeem weeer opgestart, maar ontzettend traag. Heb daarna met Easy recovery Prof. toch één partitie met data van deze schijf kunnen afhalen. De systeem partitie was helaas niet meer uit te lezen.

Heb jij ook een WD WD1200JB, 120GB?