Specificaties 250GB HDD met USB 2.0 - Bekijk alle specificaties

WD My Book Essential 250GB 250GB Review

MenN 2 januari 2007, laatste update op 15 juli 2008, 175 views

WD My Book Essential 250GB 250GB

Pluspunten

• Het uiterlijk
  • Stil

Minpunten

• Hinderlijk geluid op bepaalde ondergrond
  • Toch wel wat aan de dikke kant

Mobiliteit Score: 3
Ik heb nu al een aantal maanden deze externe harde schijf. En ik moet zeggen hij bevalt me zeer goed.

Uiterlijk
Deze schijf ziet er gewoon fantasitsch uit. Misschien ietsjes aan de dikke kant, vandaar de voldoende voor mobiliteit. Verder geen opdringerige logo'tjes of stikers, maar gewoon zwart. Je kan de schijf staant of liggend gebruiken. Je krijgt er ook extra rubbere voetjes bij om in de "lig" stand te gebruiken.

Gebruik/Preformance
Het gebruik van de schijf is gewoon goed, geen lastige programmatjes ofzo. Gewoon plug and play! De prestaties zijn naar mijn weten goed, een dvd'tje overzetten gaat lekker snel. Er is een merkbaar verschil als je de schijf aan usb 1 of 2 hangt.

Wel moet je uitkijken op welke ondergrond je de schijf plaatst. Ook ik had een probleem met mijn bureau, dat meetrilde met de schijf en voor een hinderlijk zoem geluid zorgde.
Maar nu de schijf op een andere plek staat is er geen geluid meer te horen als de schijf niks staat te doen.

Ik vind dat ik voor het geld wat ik hiervoor betaald heb een zeer goede schijf in huis heb gehaald.

Heb jij ook een WD My Book Essential 250GB 250GB?